esmaspäev, 2. november 2015

PÄIKE ja halloween

Hola,
familia, amigos y fans.

 Minu jaoks on hetkel toimunud äkilise ilma soojenemisega (15-st 30 kraadini) seoses elu muutus- tunnen nagu oleksin puhkusel. Puhkusel oma kodus :D Ja mis saaks parem olla: võtan päikest, käin iga päev jäätist söömas, naudin suve roogasid, samas saan magada oma kodus. Ainult kuu aega koolis käia veel jäänud.
Enne seda ilmamuutust toimus ka muidugi asju, nagu näiteks perekondlik toidutegemise õhtu ja quince fiesta, sõbranna juures ööbimine ja muudki.
Toidu õhtu nägi välja selline, et mina tegin eesti emme retsepti järgi šokolaadiküpsise-maasika-kohupiima kooki, mille me siin ristisime Kristiina koogiks (emme sinu nime järgi). Dani tegi sõbra sünnipäeva puhul tervelt 5 tundi!!! minioni kooki, see nägi lõpuks täpselt nagu pildil välja. Kari ja mami tegid ñoquisid ja lõpuks saime kõik koos nautida neid rooge. PS. Kristiina kook läks täiega peale.
Ehtne minion
Ehtne minion

Quincest teen hiljem küll eraldi postituse või õigemini sünnipäeva tradistioonidest, aga siiski pisut räägin ka praegu. Nimelt reedel toimus sama tüdruku quince fiesta (15 sünnipäeva pidu), kelle pintadast (värvimine) oli juttu eelmises postituses. Mind oli kutsutud ainult fiestale, aga enne oli toimunud veel pidulik õhtusöök lähedamaste sugulaste ja sõpradega. Sättisimegi end siis riide ja läksime seekord ilma kellegita mu perest, ainult parimad sõbrad cuartost Santi ja Mica fiestale. Pidu toimus salongis Da Vinci, võin teile juba reeta, et ak minu fiesta de egresado e. kooli lõpupidu toimud samas salongis. Tegu on suure ja vägi ilusa salongiga: tantsisaal, üleni klaasist eesruum, aed koos basseiniga ja laudadega. Peole jõudes õnnitlesingi sünnipäeva last (pikas helesinises printsessikleidis ja kõrgetel kontsadel), kes loomulikult tänas mind kui kohalikku kuulsust, et ma viitsisin tema "tagasihoidlikule" fiestale ilmuda. Edasi suundusime saali ja alustasime peo parima osa nautimisega tasuta toit nagu popkorn (pororo siin, ja ainult magus), koogid ja palju muud, pepsi ja muudki. Siis algas see minu lemmik tantsuosa, minu rõõmuks oli suht palju eriilmeslt ja erikeelset muusikat sh rock ń roll ja oii kui lahe oli taas meenutada neid õpituid tantsuliigutusi, ps. see suvi (peale detsembrit) plaanime Micaga minna Tangot õppima.  Järsku muuskia katkestati ja kogu tähelepanu suunati keerdtrepile millel sünnipäeva laps nüüdseks jube lühikese kleidiga alla tuli tantsides ja saatjaskonnaga. Allajõudes esitasid nad ühe laulu saatel omatehtud tantsukava, nagu aru sain see oli boonus, tavaliselt seda ei tehta. Peale seda olid kõik veel enam tantsuhoos ja tutvusin mõningate uute inimestega. Kogu pidu kestis pisut vähem kui boliche pooli 6ni hommikul.


Sünnipäevalaps lühikese kleidiga, pikast unustasin kahjuks pilti teha
Sünnipäevalaps lühikeses kleidis, pikkast unustasin kahjuks pildi teha

Staarid koos :D
Staarid koos :D


Järgmisel päeval olin suht väss ja ei teinud väga midagi, selle eest aga pühapäeval toimus palju. 1. Argentiinas olid valimised. Niisiis peale pikka hommikut rugby vaatamist läksin mamiga kaasa hääletama. Siin toimuvad valimised koolides. Nimelt ühel konkreetsel päeval 8-18 on avatud koolides valimiskeskused, kusjuurs igal perel on teatud kool, kus nad peavad hääletama. Kusjuures kui argentiinlane hääletama ei lähe peab ta maksma trahvi selle eest. Valida oli 5 presidendi kandidaadi vahel : populaarsemad Scioli, Macri ja Massa. Tulemused saabusid sama päeva õhtul ja seekord oli järjekord Macri, Scioli ja Massa. Aga kuna keegi ei saavutanud 40% tulevad uued valimised detsembris. MInu pere jaguneb üldiselt kaheks Macri ja Scioli pooldajad.
Samal päeval peale valimist läksime mamiga jäätsit sööma ühte heladeriasse ja juhuslikult juhtusid mööduma kohvikust minu klassikaaslased, seega peale jäätsit ühinesin nendega ja läksime ühte bensiinijaama kohvikusse ilusat ilma nautima (siiski 22 kraadi oli siis veel), pärast liitusid meiega veel Iara ja tema sõbranna Brenda, kuna ma pidin nendega niikuinii kokku saama ja läksime mina, Iara ja Brenda (edaspidi Tefaa) Iara majja. Alguses tutvusin ns maja ja pereliikmetega ning sõime pisut ja siis algas MTV gaalakontsert, mida me üsna tükk aega vaatasime, hakkasin juba vaikselt kella vaatama, et küsida, mis kell oleks nagu parim/ normaalseim aega mamile helistada, et järgi kutsuda,  kui Iara tegi mulle ettepaneku ööseks jääda. Bueno, alguses olin selline väga kahevahel kas üldse küsidagi mida kodused arvavad, aga pikapeale mõtlesin ringi ja mis seal ikka kirjutasingi paar kiiret ja korrektset sõnumist WhatsAppis ja luba käes. Edasi suundusime pitsat tooma, kuna tegu oli juba hilisema kellaajaga käisime pitsal järel autoga. Tagasi tulles sõime vaatasime veel filme, hispaani keeles ja enamus subtiitriteta (enam polegi nii raske, subtiitritega pole üldse probleemi ja ka ilma juba tajun). Tefaa jäi päris ruttu magama, (nagu alati, Iara väitel :D) ja meie Iaraga ajasime juttu (hispaania keeles, aga ma enam nagu väga ei pand tähelegi, see oli nagu Eestis koos sõpradega) ja tegime popkorni siinsetel meetoditel, st. lihtsalt kõvad maisiterad õli sisse ja pott tulele. Loomulikulr oli tulemus maitsev ja magus nagu alati siin. Magama jõudsime lõpuks eklla 6 paiku hommikul, mis mind eriti isegi ei üllatanud, see suht iga nädalavahetus nii. Hommikul pisut enne 11 kuulsin telefoni häält ja õnnetuseks minu oma, seega pidin peale 4 tundi unisemana kui iial enne hispaania keeles telefoniga rääkima, ega see väga ei sujunud. Peale pikemat seletamist selgus, et Seba oli unustanud mulle mainida, et pean ilmuma nn prooviõhtusöögile fiesta de egresado jaoks. Niisiis peale kõnet oli 30 minutit väga kiiret ja produktiivset aega, mille järel mami mind otsima tuli ja suundusime kõik 4kesi Da Vincisse (Iara ja Tefaa ei käi minu koolis, lihtsalt tulid saatma). Ega see prooviõhtusöök just midagi erilist polnud, kuna umbes täpselt pooli polnud kohal, siis lihtsalt üks mees väheke seletas mis järjekorras asjad toimuva hakkavad lõpukal ja läksime kõik taas oma teed. Koju jõudes aitasin lõunat teha ja kuigi olin unine siis peale lõunal sõitsin Ema, mami ja pere tuttava Mabeliga Mendozasse. Mabeli telefoni parandama ja ühtlasi mulle lõpukleiti otsima. Sain ka üle pika aja jälle Burger Kingi ehtsat burksi.
Mu kallite tšikidega
Mu kallite tšikkidega

Teisipäev algas mulle täiega vara jälle, olin 7 üleval, et minna ühte teisi kooli klassiga. Õnneks paistis päike ja oli küllaltki soe, seega sain unisusest kiiresti lahti ja juba õigepea olimegi teises koolis. Meie ülesanne oli korraldada seltskonnamänge õpilastele vanuses 9-12 aastat. Kuigi öeldi, et see on nagu preemia vaestele õpilastele vaeses koolis, siis mina mingit suurt vaesust selles koolis ei näinud või noh sama mis minu kooliski siin. Igatahes korraldasimegi mänge: nt teatevõistlused, jalgpall, võrkpall ja põletamise laadne mäng. Ka mina aitasin oma gruppi jõudu mööda. Siis aga juhtus midagi plaanivälist, nimelt kuna mind ennist eraldi tutvustati, siis mingi hetk tekkis mu ümber selline ring inimesi, kes küsitlesid ja ei pea vist mainima et hispaania keeles, aga tulin kenasti toime. Hiljem kui programm läbi sai  istusime klassiga koos ja arutasime fiesta de egresado korraldust. Õhtul, ehk peale väikest päikese võttu, sest oli esimene soe päev peale külma, käisin koos Kariga tema bikiini disaini õpingutel ja õppisin ka veits. Plaanis on teha mulle ka ühed uued bikiinid, minu disaniga, jeee.
Edasi 2 päeva suht midagi peale kodus olemise ja päikese võtu ei teinudgi. Keskpäeval käisime Sebaga pooleks tunniks koolis, et tema mingeid hinded ülevaadata ja hiljem päike ja vabaaeg- e. minu mini vacaciones :D
Kool, kus käisime, suht sarnane meie omaga, va. et see on suurem
Kool, kus käisime, suht sarnane meie omale, va. et see on suurem

Mängude korraldamisest ja mängimisest väsinud
Mängude korraldamiselt ja mängimisest väsinud

Reedel käisin parimate sõpradega Mica ja Santiga Santi kodus lõunatamas ja hiljem käisime veel mängupargis. Oli ühesõnaga üks väheke teistmoodi huvitav päev. Ja õhtu sellel päeval oli samuti super hea, sest sain lõpuks ometi omale kleidi fiesta de egresado jaoks, super õnnelik selle üle. Terve öö vaatasime telekast õudusfilme halloweeni puhul.



Laupäeva päev kulus maja ümberkorraldusteks. Nimelt kuna suvi on tulemas ja ülikool lõpeb selle nädalaga, siis Dani kolib tagasi majja ja samuti on Clau rohkem majas ja Ema ka vahepeal. Selle tõttu, tõstsime minu toast välju minu voodi, jaja ärge muretsege nüüd magan Kari voodis mis on veel mugavam :D Kari ja Dani haakavad magama koos suurel kušetil ja mis mind pisut šokeeris ka ühe tekiga. Niisiis oleme nüüd meie toakeses 3kesi, aga minu jaoks see on ainult parem, saame koos filme vaadata ja seltsis on segasem. Seba toas toimus veelgi drastilisem muutus, 1 voodi asemel nüüd 3 ja 0 telekat, vaene Seba (tegelt vb hiljem saab ta asemele meie teleka, sest meil hetkel lausa 2). Öösel käisime halloweeni bolichel Petras. See oli vaieldamatult üks huvitavamaid, sest kõik olid kostümeeritud ja toimus ka selline mini õudusteater (ühesõnaga, "surm" ajas tagas inimesi ja "saemees" ka) Mina olin filmist must luik pärit must luik, Kari oli Lara Croft, Dani esindas papi töökoda, olles töömees. Imelik on ,et siis on halloween pigem nagu seksikate kostüümidega.
Pühapäeval peale magamise toimus Mar del Platale minejate grupi koosolek. Seeba õhtul sõitsime Kari ja Daniga Carla suvemajja, vaatasime Boca võiukat mängu (Boca on nüüd ametlikult jälle ühe turniiri kinni pannud, olen uhke!!), sõime asadot, rääkisime reisist ja selle korraldusest ja lõpus laulsime. Koju jõudsin 3 öösel ja täna ärkasin sellepärast alles kell 13 päeval.
El cisne negro, Make-up by: Karina Valtoline


Valmis halloweeniks
Valmis halloweeniks


Claudio Sparrow





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar