laupäev, 2. mai 2015

Vahetusaasta Argentiinas - Miks? Kuidas?

Hei!
Kuna väljas on Eesti moodi tuul ja vihm, siis tundub just paras hetk veits unistada Argentiinast. Ehk siis kirjutan, miks ma otsustasin minna vahetusaastale Argentiinasse.

Vahetusaastale mineku mõte tekkis mul juba üle aasta tagasi. Meie koolis käisid rääkimas endised vahetusõpilased ja ma sain kohe aru, et vahetusaasta on minu jaoks must have asi.
Vahetusaastast sai üks mu suurtest unistustest ja nagu mulle iseloomulik, siis oma unistuste täide viimisega ma ei viivita. Siiski, seoses 9. klassi lõpuga ja kooli vahetusega on mu unistus täitumas alles nüüd -  aasta hiljem.
Vahetusaasta tundub mulle juba iseenesest väga kasuliku ettevõtmisena. Selline nö tundmatus kohas vette hüppamine arendab inimest palju. Vahetusaasta jooksul soovin ennast proovile panna, avastada enda võimete piire ja võimalik, et omadusi mida siiani pole märganud. Loodan tagasi tulles olla julgem, eneseteadlikum, iseseisvam ent samas palju arvestavam teiste inimestega.

Miks Argentiina?
Argentiina mineku mõte tekkis mul kohe koos vahetusaastale mineku mõttega, sest see oli esimene riik, mis mul sellel hetkel pähe tuli. Hiljem hakkasin Argentiina kohta uurima, sest tõttöelda  ei teadnud ma sellest riigist midagi. Siin kohal kehtib reegel, et mida rohkem otsid seda rohkem leiad.
Mõne ajapärast oli Argentiina mu kindel favoriit.

Argentiina mineku põhjusteks on:
  • väga variatsioonide rikas maa pinnamoe ja kliima poolest
  • suurriik annab palju võimalusi reisimiseks riigi siseselt
  • võimalus õppida hispaania keelt, tegu on minu arvates vägi ilusa ja kindlasti väga vajaliku keelega
  • argentiinlased, kes on tuntud kui avatud ja sõbralikud inimesed
  • tango - kus oleks mul võimalik oma lemmik tantsuga tegeleda kui mitte Argentiinas?
  • olen suur jalka fänn -  Argentiina on suur jalgpallimaa
  • grill-liha ja üldse toit. Peale pikemat uurimist pean ütlema, et maailmas on vähe eksootilisi riike, kus tunduvad toitumisharjumused nii palju minu omadega kattuvat kui Argentiinas.
  • hispaania keelne muusika on super vinge
Jääb üle vaid oodata 13. augustit, milleni on hetkel vaid 103 päeva!!!


Et mu unistus ei jääks raha taha stoppama oleksin jube õnnelik, kui leiaksin toredaid ja abivalmeid toetajaid. Vahetusaasta maksumus on 7340 eurot,  hetkel on mul koos veidi üle 4500 euro. Seega on puudu veel veidi alla 3000 euro.  Aita mind Argentiina poole kas või 1 päeva maksumusega -
22 eurot.
Palun kandke toetus YFU Eesti MTÜ arvele Swedpank a/k EE042200221001141378.
 Selgitusse kirjutada: Silvia Linnuste Toetus 

Ettetänades ja Tervitades, 
Silvia

PS. Lisasin siia ka ühe kaardi Argentiinast, mis mulle jubedalt meeldib.





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar