laupäev, 4. juuli 2015

Minu vahetuspere!!!!!!!!

Terekest!


Mu armsad sõbrad, kaasmaalased ja muidu lahedad inimesed, kes hoiavad mu tegemistel silma peal, täna saan rõõmuga teatada, et sellel nädalal on toimunud vahetusaasta osas mitmeid positiivseid muutusi.

1) 26-28.06 toimus suppervinge ELO (eelorientatsioon) 2015

2) Lõpuks ometi on mu kontol olemas vahetusaasta maksumus (tegelikult veel 30 eurot rohkem isegi), mis on sigalahe tunne. Tänan kõiki, kes aitasid mind vahetusaasta maksumuse kokku saamisel!

3) ja kõige lahedam uudis: SAIN OMALE VAHETUSPERE!!!!


Nagu mõned teist juba teavad, siis tegelikult sain oma pere ma teada juba enne seda nädalat, nimelt 24.juunil. Jaanilaupäeval üles ärgates avstasin oma mailboxist inglisekeelse kirja. Esimene asi, mida kirjast tuvastasin oli kohanimi Mendoza, sain kohe aru, mis kirjaga tegu ja otseloomulikult olin suurest õnnest hulluks minemas. Teadsin juba enne, et pere saamine on väga rõõmustav sündmus, ent minu puhul väga rõõmustav on väga nigelalt öeldud. Nimelt minu esimene reaktsioon oli mööda tuba ringi hüplemine, vahetpidamata rääkimine ja naermine, sest valdas säärane kirjeldamatu õnnetunne. Veel samal päeval rääkisin esimest korda oma host vennaga ka facebookis.
Nüüd mõtlete kindlasti, et miks ma kohe ei kirjutanud sellest blogisse? Nimelt, soovisin oodata ära YFU kinnituse, et vältida suuri pettumusi ja valeinfot. Sellel nädalalõpul saingi YFUlt kinnituse and Here I am.

Minu elukohaks on Mendoza, Junin. Tegemist on Argentiina läänepoolse provintsiga, millel on piir Tšiiliga. Mendoza provints on tuntud kõrgete Andide tippude (sh Aconcagua 6969m) ja suurte viinamarja istanduste poolest. Mendozat kutsutakse Argentiina veinimaaks. Minu Argentiina pere elab Mendoza linnast mitte kaugel asuvas Junini linnas (u 40 000 elanikku). Olen oma piirkonnaga ülimalt rahul.  Nii palju oli kahtlusi, et äkki sattun Patagooniasse, millel pole ka midagi viga, lihtsalt kliima on palju jahedam, aga ei. Mendoza on täpselt see mida ootasin ja salamisi lootsin, ei jõua sinna jõudmist ära oodata.















Minu perest täpsemalt: Peres on vanemad, 5 last (varsti +1 minu näol) ja 3 koera


Vanemad

Isa: Mario, mehaanik
Ema: Antonia, koduperenaine

Vennad

Sebastian (18)- tema kirjutas mulle kirja, räägib ainsana perest inglise keelt, hakkame käima samas koolis, fänname sama jalgpalli klubi, huviks on fotograafia.
Emanuel (32) - elab perest eemal.
Claudio (34) - elab samuti perest eemal.

Õed

Karina (21)- õpib ülikoolis hambaarstiks, on fb piltide järgi ikka üliilus.
Daniela (22)- õpib ka ülikoolis.

Koerad

Sammy, Teddy, Tina



Koolis hakkan käima ilmselt Medalla Milagrosa koolis, ent kooli osas ma veel kindalt rääkida ei saa.

Nüüdseks olen oma perest juba mitmeid kordi õe ja vennaga fb-s rääkinud ja üleeile kirjutasin neile ka vigases hispaania keeles püüdlikult kirja. Olen vahetuspere lastega ka tihe snapchatter. Lähiajal planeerin nendega teha ja Skype kõne. Mu pere tundub supper äge, nad kuidagi nii ootavad mu tulekut juba. Pea igapäev saan neilt kirju: "Cant wait to see you" ja selline soe vastuvõtt tekitab ka minus eneses tunde nagu: "Can wait to see them". Ootus on suur, pean vaid veidi üle kuu vastu pidama.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar